Never give up.

Planering v 50...(50!??!?)

Publicerad 2014-12-08 08:10:33 i Allmänt,

Japp. lite panik över att året har rusat förbi, eller ja, det känns som det just nu i alla fall.
 
Såhär ser veckans planering ut:
 
Måndag: Vila/plugg
Tisdag: Bodypump
Onsdag: Vila/plugg
Torsdag: MRL
Fredag: Vila
Lördag: Spinning
Söndag: Vila/plugg + långpromenad
 
Om jag känner att jag har tid med mer träning så ska jag såklart köra på det men för psykets skull så är det nog bäst att försöka hålla planeringen :) 
 
Ha en fiiiin dag allesammans (om någon nu orkar titta in här längre p g a sämst uppdatering på sistone, hehe) ;)
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2014-12-10 07:06:16

Ja, det ska bli spännande! :) Vill att det ska börja hända grejer med kroppen igen, och inte stå kvar och stampa på samma ställe nu som jag gjort sen i somras. Men de nya tagen tar jag efter nyår, nu ska det bara njutas av julen :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Louise 26 Göteborg. Älskar träning och vill dela med mig av min resa mot en friskare, starkare och slankare kropp. Efter att ha kämpat mot siffrorna på vågen och jobbiga (och ohållbara!) dieter ska jag nu fokusera på måttband, styrka och prestationer! Här ska det göras ordentligt - bra mat, hård träning och mängder med svett!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela