Never give up.

Bland jättegrytor och filmkvällar

Publicerad 2014-10-13 09:10:10 i Allmänt,

Godmorgon på er!
 
Hur har ni haft det i helgen?
 
Min helg har varit lugn och skön. Vi tog tåget till Karlskoga i fredags för att besöka Mattias föräldrar och syster som också var på besök. Gjorde inte alltför mycket, tog en tur på stan, besökte lite släkt&vänner, en utflykt till jättegrytorna i Degerfors och promenixade lite. Saknar naturen nu när vi är hemma igen. Visst, vi har en stor skogspark precis utanför knuten men det är ju inte riktigt samma sak som riktig skog. Lyckad helg i vilket fall! :) Nu väntar en ny vecka med lite spännande saker på G, GIS och en hel del träning (hoppas jag! )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Louise 26 Göteborg. Älskar träning och vill dela med mig av min resa mot en friskare, starkare och slankare kropp. Efter att ha kämpat mot siffrorna på vågen och jobbiga (och ohållbara!) dieter ska jag nu fokusera på måttband, styrka och prestationer! Här ska det göras ordentligt - bra mat, hård träning och mängder med svett!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela