Never give up.

Lillördag

Publicerad 2014-09-10 08:55:39 i Allmänt, Träning,

Godmorgon!
 
Idag började jag dagen med köra ett helkroppspass, tufft som satan! Och lite svårt att hålla motivationen uppe på tom mage men det är något jag får jobba på. Jag ska iväg på afterwork i eftermiddag så jag ville hinna träna innan jobbet för att få ihop veckans 5 pass. Viktigt viktigt! :)
 
Som jag skrev i måndags så körde jag både spinning och ett överkroppspass. Alltså.. jag åt en ordentlig lunch, chiapudding och nötter 1,5-2 h före träningen men jösses vad trött och slut jag blev efter passet. Åt middag så snart jag kunde men mådde även efter middagen jätteilla, orkade knappt stå upp och la mig tidigt. Läskigt att bli så slutkörd efter ett träningspass. Jag ville liksom bara kräkas. Gårdagen blev därför en vilodag med undantag för vardagsmotionen att cykla till jobbet. 
 
Aja, måste dricka upp kaffet och göra mig iordning för att åka till kontoret och jobba lite.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-09-10 09:31:14

Jag har också svårt att träna på tom mage men är kanske en vanesak :)

Usch vad jobbigt att bli så slutkörd! Jag mådde ungefär likadant efter mitt pass igår, trodde faktiskt jag skulle svimme på gymmet men tror att det beror på att jag varit dålig i 2 dagar men vet inte. Iaf obehaglig känsla när man mår så dåligt efter ett pass, man vill ju må bättre och bli piggare :) Men samtidigt är det ju bra att pusha på sig själv till sin gräns för att veta vad man går för, ska ju kännas att man tränat också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Louise 26 Göteborg. Älskar träning och vill dela med mig av min resa mot en friskare, starkare och slankare kropp. Efter att ha kämpat mot siffrorna på vågen och jobbiga (och ohållbara!) dieter ska jag nu fokusera på måttband, styrka och prestationer! Här ska det göras ordentligt - bra mat, hård träning och mängder med svett!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela