Never give up.

RPM

Publicerad 2014-10-14 09:46:00 i Träning,

Ah, vilket gött spinningpass det blev igår! Senast jag  var på passet var jag så otroligt trött att jag typ ville gråta mig igenom passet och svor inombords åt instruktören. Sjukt orättvist mot henne eftersom hon är riktigt bra. Men igår hade jag laddat om och brände av ett pass där endorfinerna flödade och svetten rann. Däremot så kanske jag inte tog i tillräckligt eftersom jag kunde le under och efter passet :p Jobbigt var det i vilket fall!
 
Efter 45 min RPM ställde jag mig på crosstrainern och körde 10 min extra på tungt motstånd för att aktivera axlarna lite efter cyklingen. Bra träningsdag! :)
 
Tvingades kasta om träningschemat lite så ikväll står BP i kalendern, ska dit med en vän. Kul! Får bar hoppas att träningsvärken blir lite mer hanterbar denna gången. 
 
Ha en fin dag allesammans!

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2014-10-14 10:35:52

Visst är det kul när de går bra på passet och endorfinerna flödar? :D Känner som du, att jag har haft en tid när allt man gjort varit tungt som attans... Men igår som ditt pass så gick allt så lätt och de var så roligt och man var full med energi, även om de var tungt och svetten rann :)

Vad kul med träningskompis, lycka till och kör hårt på BP:n :)

Ha en bra dag!

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-10-15 14:31:12

Åh, vilken härlig känsla när allt känns sådär bra och man kan njuta av träningen! Vad roligt för dig! :)

Hoppas att BP gick bra igår och att du inte har allt för mycket träningsvärk ;)

Postat av: Elin

Publicerad 2014-10-17 14:53:33

Nä jag vet, men vart så besviken på mig själv just då :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Louise 26 Göteborg. Älskar träning och vill dela med mig av min resa mot en friskare, starkare och slankare kropp. Efter att ha kämpat mot siffrorna på vågen och jobbiga (och ohållbara!) dieter ska jag nu fokusera på måttband, styrka och prestationer! Här ska det göras ordentligt - bra mat, hård träning och mängder med svett!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela