Never give up.

Planering v.42

Publicerad 2014-10-13 09:24:44 i Allmänt, Kost, Träning,

Det jag känner just nu när jag ska komma igång med träningen igen är att det är enklast att få in rutin genom att gå på pass. Visst, kanske inte alla dagar (då det är enklare att klämma in ett styrkepass på gymmet), men rent generellt.
 
Min planering denna veckan ser därför ut som följer:
 
Måndag: RPM 50 min
Tisdag: BodyBalance
Onsdag: Yoga 60 + Bodypump
Torsdag: MRL
Fredag: Vila
Lördag: Mixpass Bodypump+CxWorx
Söndag: Vila
 
Ja, jag går säkert ut för hårt men bättre att ställa in hjärnan på träning och låta kroppen hänga på (om den inte går under av träningsvärk, haha), än att ta det som det kommer vilket ofta resulterar i ingen träning alls. 
 
Gällande kosten så har jag inget särskilt mål just nu. Jag anser att vi äter bra lagad mat hemma, jag väljer i 9 fall av 10 bort potatis, ris, pasta till förmån för grönsaker/rotfrukter, jag äter i stort sett glutenfritt och mår bra av det. Min last är och förblir godis men det vet jag ju hur jag ska hantera (dvs undvika). Lättare sagt än gjort, hehe. Aja, dags att göra mig iordning nu och starta den här dagen också! :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2014-10-13 12:37:03

Ja det är riktigt roligt att träna tillsammans med honom, en utmaning dock då han inte tycker om att jag tillrättavisar honom i vissa övningar ;)

Ska lägga ut hur det ser ut senare idag :)

Din träningsvecka kommer säkerligen att gå bra, och det gör inget om man hoppar över ett pass på grund av trötthet eller andra krämpor, men kom ihåg att det finns inget som heter "jag orkar inte" :D Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Louise 26 Göteborg. Älskar träning och vill dela med mig av min resa mot en friskare, starkare och slankare kropp. Efter att ha kämpat mot siffrorna på vågen och jobbiga (och ohållbara!) dieter ska jag nu fokusera på måttband, styrka och prestationer! Här ska det göras ordentligt - bra mat, hård träning och mängder med svett!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela