Never give up.

endorfiner.

Publicerad 2014-10-08 15:31:01 i Träning,

Död åt alla kroppsdelar i den nya BP-releasen alltså! Körde inte särskilt hårt med tanke på att jag är rätt ovan med styrke/uthållighetsträning men mina ben var skakiga och kändes helt slutkörda redan efter första låten (som sig bör) men jag fick kämpa för att hålla kvar jävlar anammat under passet. Trött trött trött. Lata muskler. Hehe. 
 
Jag slutförde passet och med en himla go känsla i kroppen efteråt. Kan man annat än älska endorfinkicken som sätter in efter ett träningspass? tror inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Louise 26 Göteborg. Älskar träning och vill dela med mig av min resa mot en friskare, starkare och slankare kropp. Efter att ha kämpat mot siffrorna på vågen och jobbiga (och ohållbara!) dieter ska jag nu fokusera på måttband, styrka och prestationer! Här ska det göras ordentligt - bra mat, hård träning och mängder med svett!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela