Never give up.

Update.

Publicerad 2014-12-08 08:01:42 i Allmänt,

Hej!
 
Träningen är inte riktigt det som har prioriterats på sistone.. vet inte riktigt vad jag har prioriterat istället, hehe. Men i vilket fall! Igår var jag och min kille och körde ett kort och intensivt pass på gymmet, så otroligt skönt det är att få lyfta vikter och känna musklerna jobba! Jag tror att min nya rutin fram till jul ska bli att träna varannan dag. I och med att jag jobbar heltid och pluggar deltid så tror jag att en sån avgränsning kan vara bra eftersom det frigör dagar när jag kan fokusera helhjärtat på skolan, och kvällar när jag kan fokusera på träning. (Varför har jag kommit på det först nu?!) Jeeez... 
 
Annat som är nytt; JAG HAR FÅTT ETT HELTIDSJOBB PÅ SWEDAVIA ARLANDA FLYGPLATS! Det är ett vik på 8 månader så nu blir det flytt för min del. Känns skitläskigt men ska ändå bli kul! Grymt att äntligen kunna dra in lite cash igen också. Jag har ju jobbat en del sen i somras ändå men inte så regelbundet.
 
Dags att jobba nu då! Tjipp! 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-12-09 14:30:09

Först och främst; GRATTIS till jobbet! :D Vad roligt för dig!
När börjar det? Och ska pojkvännen flytta med eller blir det långdistansförhållande? Massa nyfikna frågor! ;)

Hoppas att det går bra med träningen och att du får in en rutin på att träna varannan dag :) Själv känns det lite som jag gett upp nu och tar tag i träningen mer efter nyår! Alltid bra med nytt åt och fräsch start! :)

Svar: Tack så mycket! Det känns verkligen som att det ÄNTLIGEN lossnade, har ju ändå varit utan jobb rätt länge. Fick samma veckan samtal från två andra kommuner som ville träffa mig men jag tackade nej i o m att Arlanda-jobbet låter roligare, hihi.Mattias följer inte med, inte med en gång iaf, det är ju "bara" ett vikariat på 8 månader. Klart att vi kommer sakna varann men det går ju snabbt att åka mellan också :)

HUr gick det på din intervju?? :)
Louise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Louise 26 Göteborg. Älskar träning och vill dela med mig av min resa mot en friskare, starkare och slankare kropp. Efter att ha kämpat mot siffrorna på vågen och jobbiga (och ohållbara!) dieter ska jag nu fokusera på måttband, styrka och prestationer! Här ska det göras ordentligt - bra mat, hård träning och mängder med svett!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela